Na portalu jutarnji.hr, 16. travnja 2012. godine, objavljen
je članak pod naslovom „Speed-dating po prvi put u klubu Cranberry“, u kojem je vidljivo prikriveno oglašavanje.
Sporni dio o samom kafiću nije se niti trebao napisati.
Naslov je mogao glasiti:
Članak je mogao glasiti:
U navedenom tekstu krši se 24. načelo Kodeksa časti hrvatskih novinara koje glasi:
Novinar
ne smije biti autorom oglasa i drugih propagandnih priloga, jer to
dovodi u sumnju njegovu profesionalnu nepristranost. Isto vrijedi i za
svaki drugi oblik sudjelovanja u reklamnim i propagandnim
aktivnostima. Također, u članku se krši i
31. načelo Kodeksa časti hrvatskih novinara u kojem piše kako prikriveno
oglašavanje i promidžbeni novinarski prilozi nisu dopušteni.
Nedopušteno je i prepletanje i povezivanje novinarskih priloga
i oglasa. Bili plaćeni ili besplatni, oglasi, kao i sve plaćene
informacije, moraju se jasno i nedvojbeno razlikovati od novinarskih
priloga.
U
samom naslovu se spominje ime kafića u kojem će se održati speed-dating
čime je jasno prikriveno naglašavanje. Mjesto gdje
će se održati speed-dating moglo se napisati samo u članku, ali ne i u
naslovu.
U tekstu je u posebnom odlomku opisan kafić i njegove
karakteristike: Cranberry
bar ekskluzivno je uređen prostor u
centru Zagreba, u Ilici 45. Café bar i noćni klub na dva floora ugodan
je i vrhunski organiziran ambijent od sveukupno 500 četvornih metara, u
kojemu možete uživati u ispijanju kave i sokova tijekom dana, ali i u
tulumarenju do sitnih jutarnjih sati uz resident
DJ-eve koji puštaju samo pomno odabranu stranu glazbu.
Sporni dio o samom kafiću nije se niti trebao napisati.
Naslov je mogao glasiti:
Speed-dating u Zagrebu ili
Udruga „Kišobran za dvoje“ organizira speed-dating.
Članak je mogao glasiti:
Udruga
za samce “Kišobran za dvoje” u suradnji s klubom Cranberry organizira
speed dating. Događaj će započeti 28.4. u 19.00 sati u klubu Cranberry
kluba u centru Zagreba, Ilica 45.
Sudionici
će imati priliku upoznati zanimljive, nove ljude kroz 20 kratkih
spojeva. Svaki spoj trajati će 5 minuta. Organizatori će drugi dan slati
kontakte samo sudionicima koji su se međusobno
izabrali. Događaj ima ograničen broj mjesta te se potrebno unaprijed
prijaviti. Ulaznica je 40 kuna.
Novootvorena
udruga Kišobran za dvoje osnovana je u cilju poboljšanja kvalitete
života samaca, te druženja i upoznavanja slobodnih osoba
u svrhu ostvarenja prijateljstva, ljubavne veze ili braka. Ciljevi i
djelatnosti udruge su organizacija radionica i predavanja na temu
međuljudskih odnosa, organizacija izleta, proslava, događaja i druženja.
Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti slavlje Nove godine Hvala još jednom Dr. Azbazaru
OdgovoriIzbriši