Naime, novinar navodi karakteristike i cijene proizvoda dotične linije kao u katalogu: "Dr.Hauschka mlijeko od dunje (131,10) idealno je za njegu suhe kože, zahvaljujući ekstraktu dunjinog sjemena koje pruža dugotrajnu njegu i hidrataciju suhoj i zreloj koži. Biljna ulja trnjine i kadulje, reguliraju količinu vlage u koži kao i pH ravnotežu neophodnu za zdravu kožu", te "Dr.Hauschka ružino mlijeko za tijelo (141 kn) pruža umirujuću, harmonizirajuću njegu za kožu i osjetila, pogodna za osobe s iznimno osjetljivom kožom kojoj je potrebna dodatna zaštita, pogodna za cijelu obitelj..."

Tekst krši i 19. članak Zakona o medijima u kojem se navodi kako:
(3) Besplatno oglašavanje mora biti posebno označeno.
(4) Nije dopušteno prikriveno i prijevarno oglašavanje. Prikrivenim oglašavanjem smatrat će se svaka novinarska forma (pisani tekst, fotografija, slika, crtež i dr.) koja je na bilo koji način plaćena, a nije jasno označena kao oglašavanje.
(5) Sponzorirani programski sadržaji moraju pri objavljivanju biti jasno označeni kao takvi imenom sponzora ili njegovim znakom.
Naslov je mogao glasiti: Važnost prirodne kozmetike.
Sporni dijelovi članka: S obzirom na to da je čitav članak napisan u obliku oglasa i reklame kao takav nije niti trebao biti objavljen. Umjesto toga, autor je mogao napisati članak o važnosti i napretku prirodne kozmetike, te unutar njega spomenuti eventualno popis proizvoda koji su pouzdano prirodni. No, bez navođenja cijena i oglašavanja.
Sporni dijelovi članka: S obzirom na to da je čitav članak napisan u obliku oglasa i reklame kao takav nije niti trebao biti objavljen. Umjesto toga, autor je mogao napisati članak o važnosti i napretku prirodne kozmetike, te unutar njega spomenuti eventualno popis proizvoda koji su pouzdano prirodni. No, bez navođenja cijena i oglašavanja.
Nema komentara:
Objavi komentar