Na portalu magazin.hr 2. svibnja 2012. objavljen je prilog o novoj modnoj kampanji za kolekciju haljina modne kuće ELFS: "Neodoljiva Rozga među svojim dvojnicama"
Ni u jednom dijelu teksta nije napisano kako je to oglas, već se ime kolekcije
i kreatora provuklo uz ime poznate hrvatske pjevačice. Kodeks časti hrvatskih
novinara u dijelu o samostalnosti prosuđivanja novinara piše: Novinar ne
smije biti autorom oglasa i drugih propagandnih priloga, jer to dovodi u sumnju
njegovu profesionalnu nepristranost. Isto vrijedi i za svaki drugi oblik
sudjelovanja u reklamnim i propagandnim aktivnostima. Kodeks časti hrvatskih novinara u dijelu o uredničkoj
odgovornosti nalaže: Prikriveno
oglašavanje i promidžbeni novinarski prilozi nisu dopušteni Nedopušteno je i
prepletanje i povezivanje novinarskih priloga i oglasa. Bili plaćeni ili besplatni,
oglasi, kao i sve plaćene informacije, moraju se jasno i nedvojbeno razlikovati
od novinarskih priloga. Zakon o medijima u
članku 20. piše: Nije dopušteno
prikriveno i prijevarno oglašavanje... Ovaj prilog je trebao stavit naglasak
na osobu, a ne haljine i prozvođača.
Prilog je mogao glasiti: "Pjevačica Jelena
Rozga još je jednom pokazala kako odlično zna nositi haljinice, koje su postale
njezin stilski zaštitni znak. Što kraće - to bolje, a među svim svojim
'dvojnicama' izgleda neodoljivo. Jelena Rozga zablistala je u jednoj modnoj
kampaniji, za čije je autore postala muza.
Haljina je bila i ostala glavni simbol
ženstvenosti, a Rozga ih nosi bez greške.
Uz Rozgu se u kampanji pojavljuju i manekenke
kao njene dvojnice, ali pjevačica je unatoč tome sva neodoljiva i izgleda
odlično."
Nema komentara:
Objavi komentar